sâmbătă, 27 iunie 2020

Serialul "Titans": 3 motive pentru care merită vizionat

"Titans" (in romaneste tradus "Titanii") este un serial aparut in octombrie, 2018, creat de DC in colaborare cu Warner Bros. Television. Actiunea se bazeaza pe seria de benzi desenate "Teen Titans"("Tinerii Titani", ro), iar personajele principale sunt "titanii" vechi: Hank, Dawn, Donna si Dick, dar si cei noi: Rachel, Gar, Kory, Jason si Rose.
Pana in prezent, serialul are doua sezoane a cate 12-13 episoade fiecare, insa a fost anuntat si un al treilea.
Cand am inceput sa ma uit la acest serial, ma asteptam sa fie pentru copii, deoarece stiam de "Teen Titans" de cand eram mica si era difuzat pe Cartoon Network. Am fost surprinsa, insa, sa vad ca nu copii sunt grupul tinta vizat - ba chiar nu ar fi indicat sa te uiti cu copiii la acest serial, din moment ce are scene de lupte, pline de sange, violenta, injuraturi dar, pe langa acestea, si scene de sex.
Am inceput sa ma uit din pura curiozitate, dar am continuat pentru calitate: calitatea imaginii, a efectelor speciale si a interpretarii actorilor. Si tot vorbind de actori, ajungem la primul motiv pentru care mi-a placut acest serial:
1. In "Titans", rolul lui Batman/Bruce Wayne este interpretat de nimeni altul decat *spoiler alert* Iain Glen, pentru unii cunoscut si ca Jorah Mormont din Game of Thrones. Deoarece este unul dintre actorii mei preferati, am fost bucuroasa sa il vad din nou pe "micul ecran", intr-un alt rol. Nu ma asteptam. Actor profesionist, cu experienta indelungata in domeniu, Iain interpreteaza credibil in scenele serioase, dar si in cele amuzante.
2. Scenele amuzante, unele dintre ele presarate pe ici, pe colo, cu injuratori si semne obscene bineinteles ca nu sunt pentru toata lumea, dar mie mi-au descretit fruntea si mi-au desenat un zambet pe chip. Poate si tie ti se va intampla la fel! Iti las mai jos un astfel de moment si, daca te incanta, sa stii ca serialul este disponibil pe Netflix, subtitrat in romana!

                                         

3. La actiunea din serial iau parte personaje cu puteri speciale, vrajitoare, extraterestrii, dar si monstri asemenatori diavolilor din mitologie. Puterile lor sunt facute posibile, aduse in fata ochilor nostri de catre efectele speciale profesionist realizate, ce par chiar naturale si te ajuta sa intri in atmosfera, sa crezi, pentru o clipa, ca magia exista si ceea ce vezi este real.


Pe langa toate acestea, in serialul "Titans"sunt strecurate trimiteri la Game of Thrones, unele personaje fiind chiar fane seriei de filme și cărți, Recomand cu caldura acest show TV pentru ca este cu super eroi si iti aduce aminte de desenele animate pe care le priveai cand erai copil... Sau, daca nu prea te dadeai in vant dupa "Tinerii Titani", live action-ul acesta ar putea sa te faca sa te razgandesti.
Asupra mea a avut acest efect.

Daca te vei decide sa vizionezi acest serial, iti urez de pe acum...
Happy watching ^.~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu