duminică, 31 ianuarie 2021

"Fate: The Winx Saga": 3 motive pentru care merită vizionat

 "Fate: Winx Saga" este un serial original Netflix, adaptare a seriei animate "Winx Club". A fost lansat în Ianuarie 2021 și, momentan, are doar un sezon. Pe durata celor 6 episoade, aflăm povestea a 5 fete: Bloom, Stella, Musa, Aisha și Terra - zâne care urmează cursurile scolii Alfea, unde învață să își controleze puterile magice pentru a învinge creaturile ce le amenință viața. Dar, când nu sunt la cursuri, petrec, se îndrăgostesc și, de asemenea, lumea le este dată peste cap atunci când își dau seama că tot ceea ce știau despre trecutul lor era greșit, o minciună.

Prima dată am aflat de "Fate: Winx Saga" de pe YouTube, unde se crease o adevarătă vâlvă în jurul serialului, publicul grăbindu-se să îl judece numai după trailer. Deși, recunosc, m-am uitat la câteva videoclipuri în care X și Y își exprima părerea, nu m-am lăsat influențată și am decis să vizionez serialul cap-coadă înainte de a-mi forma o opinie numai "din auzite"... Și bine am făcut, pentru că mi-a plăcut și, de va fi să apară, voi viziona și sezonul 2.

În continuare, voi enumera 3 motive pentru care "Fate:Winx Saga" este un serial mult mai bun decât se spune pe YouTube. Să începem~

1) Scenaristul serialului este însuși Iginio Straffi, creatorul desenului "Winx Club". Deși, bineînțeles, unii nu dau importanță acestui detaliu, ar trebui să fie o veste bună pentru veteranii fandom-ului "Winx". Eu, personal, m-aș bucura să aflu că persoana care a creat desenul meu preferat din copilărie a conceput și povestea live action-ului. Aș fi entuziasmata și as avea așteptări înalte!

2) Atmosfera din film, povestea și efectele speciale m-au făcut să continui să vizionez episod după episod, pentru a vedea ce se întâmplă mai departe. Mereu mi-au plăcut serialele de aventură, cu suspans și personaje ce posedă puteri magice. Poate că asta mi se trage de la Harry Potter,... sau poate ca sunt și alți factori la mijloc. 

Un motiv pentru care îmi place povestea este că, de-a lungul ei, avem parte de întorsături de situație si nu putem prezice dinainte ce se va întâmpla. Ca un exemplu: atunci când crezi că un personaj este bun, face ceva care îți dovedește contrariul, lucru care funcționeaza și invers: când crezi că un personaj e rău.... Dar, de fapt, dacă stau să mă gandesc mai bine, niciunul dintre personajele "Fate:Winx Saga" nu este în totalitate bun sau rău... They're all morally grey! Însa asta face serialul mai interesant și îl apropie de realitate.

...Am zis însă prea multe. Dacă vreți să aflați la ce mă refer va trebui să vizionați serialul. Îl găsiți pe Netflix~

3)Faptul că adaptarea este diferită, din unele puncte de vedere, de seria originală "Winx" nu este, în opinia mea, un lucru negativ. De ce? Pentru că, daca ar fi, iar tu ai ști actiunea din desenul animat, nu te-ar mai surprinde nimic, ai ști dinainte ce urmează. În plus, mă bucur că nu este fidel versiunii animate, din moment ce nu mi-au plăcut niciodată culorile prea țipătoare, și de aceea am preferat mereu serialul W.I.T.C.H.

Am observat, de asemenea, că există o nemulțumire generală cu privire la lipsa Florei, care a fost înlocuită de Terra, o zână a pământului mai plinuță. Well... Ce pot spune? Pentru persoanele care o preferau pe Flora, lipsa acesteia ai putea fi o problemă, pentru că știu și eu că nu e plăcut sa nu îți vezi personajul preferat.... Însă, să recunoaștem! Unii nu ar fi mulțumiți nici dacă toate zânele ar fi "trase prin inel", pentru că atunci nu ar exista diversitate. 

Dar, hei! Nici adaptarea "Harry Potter" nu a reușit să mulțumeasca pe toata lumea, așa că... Ar trebui să apreciem munca depusă de actori, scenariști, regizori și a tuturor oamenilor implicați în acest proiect, și să mai lăsăm judecata la o parte. Dar, desigur, asta e doar părerea mea~

Vă las cu trailer-ul serialului, pentru a vă face o idee despre atmosferă~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu