marți, 21 septembrie 2021

Cum a fost la JADOR Party Night || Iași

Am aflat de concertul Jador văzând un poster pe stradă, când eram în oras cu treabă. Ziua mi s-a facut instant mai bună și am intrat imediat pe internet să caut mai multe detalii, sperând să nu îl fi ratat. Deși a fost puțin cam greu să găsesc detalii online, până la urmă am avut noroc.

Evenimentul a avut loc pe data de 18 Septembrie 2021, la baza FEG, Ciric, Iași - loc cunoscut și sub numele de The Secret. Biletul a costat 50 de lei și, desi anunțul spunea că începe de la ora 18:00, Jador a urcat pe scenă după ora 22:00, când s-a adunat mai multă lume și s-a făcut atmosferă, bineînțeles. Chiar dacă nu era atât de multă lume ca la Untold sau, pe vremuri, la Carla's - de să nu mai încapă în pădure - totuși era destul de multă lume, din ce am reușit să văd, uitându-mă în spate și în jurul meu.

Pentru mine, locația evenimentului a fost puțin cam greuț de găsit, iar atunci când am ajuns acolo a trebuit să mă odihnesc. Cu toate acestea, concertul mi-a prins bine (mai ales după ce hal de an a putut să fie 2020). Chiar îmi doream să ies să petrec, la fel ca în vremurile bune, și mă bucur sincer că prima petrecere de după pandemie a fost un concert Jador.  

Vremea a fost frumoasă: chiar dacă la un moment dat a plouat, a durat puțin. Înainte să urce pe scenă atracția principală, DJ-ul întreținea atmosfera mixând tot felul de melodii diferite ca gen: rap, turcești, chiar și populară. Eu cel mai mult am dansat pe Se Mișcă Pe Beat și Kana Jambe, în pauze. 

Despre Jador ce pot să mai spun? Omul e eye candy și în viața reală, la fel ca la televizor. Era îmbrăcat la costum și avea microfon cu paiete, așa cum îi șade bine unui om cu valoare. De-a lungul serii, și-a etalat talentul cântând melodii proprii, ca de exemplu Bruneta, Jale, Fericire sau Dau Moda, dar și melodii (puțin modificate) ale altor maneliști sau din folclorul popular. În pauze a zis că, după Survivor, s-a îngrășat o grămadă (peste 9 kg, dacă mai țin bine minte), dar pentru mine tot bine arată și avea energie de parcă băuse 100 de cafele înainte: sărea în sus ca nebunu', dansa și făcea mișcari de alea sexy. Știți voi de care ( ͡° ͜ʖ ͡°) .

Partea mea preferată din tot concertul? În primul rând, ca și la concertele CsD, în anii trecuți, am prins loc în față. Diferența, de această dată, este că nici măcar nu am depus efort și nu m-am dat peste cap să îi atrag atenția artistului. Pur și simplu s-a întâmplat: încă de când s-a urcat pe scena, m-a remarcat. Din timp în timp, pe parcursul concertului, Jador se întorcea spre mine, ne priveam în ochi, iar pe Dau Moda am cântat "împreună" câteva versuri, privindu-ne astfel. De asemenea, la un moment dat - chiar dacă se uita în altă parte și zicea una, alta - corpul lui era orientat spre mine (daca știți la ce mă refer ( ͡° ͜ʖ ͡°) ).

Astfel de momente, chiar dacă sunt trecătoare, îmi fac bine la self esteem și viața mai frumoasă. Unde mai pui că, după toate acestea, mai spre sfârșit, Jador a zis chestii de genul: "Măi, dar ce femei frumoase sunt în Iași. Rămân aici în seara asta, că am treabă". De asemenea, un alt moment preferat a fost atunci cand "cânta" acel oftat de jale specific maneliștilor - cei ce ascultă acest gen de muzică știu la ce mă refer. Despre aceasta secventa a spectacolului i-am zis unei bune prietene că "așa cântă îngerii când ajungi în Rai".

Concertul a durat destul de mult: aproximativ două ore, și ce mod mai perfect de a încheia această postare decât cu o filmare de la eveniment?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu